پشتیبانی آنلاین ایرانسل
سابقه گفتگو
سابقه گفتگو
پایان گفتگو
خروج از حساب
جهت ارائه خدمات بهتر و شروع گفتگو لطفا روی گزینه ادامه کلیک کنید.
مثال: شماره موبایل، اینترنت ثابت یا سرویس فیبر نوریمشترک گرامی،
در صورت نیاز به گفتگوی آنلاین با کارشناسان واحد ارتباط با مشتریان، کد ارسال شده از طریق پیامک به شماره “۰۹---------” را در این قسمت وارد نمایید. ویرایش شماره
*وارد نمودن کد ارسال شده به منزله قبول شرایط و ضوابط مندرج در سایت ایرانسل است. در راستای بهبود روند پاسخگویی، گفتگوهای شما با کارشناسان ذخیره و مورد بازبینی قرار می گیرد.
جزئیات صورت حساب دوره فعلی
بازگشتشما در دوره فعلی هیچ کارکردی نداشتهاید.
یکی از همکاران ما به زودی به این گفتگو اضافه می شود
گفتگوی پیشین
امروز
رأی شما
به علت تعداد زیاد مراجعان و طولانی شدن صف انتظار ، در زمان دیگری میتوانیم پاسخگوی شما باشیم.
لطفا در زمان دیگری مراجعه نمایید!
مشترک عزیز،
برای ارتباط با ما یکی از گزینه های ذیل را انتخاب کنید:
بزودی پیامکی به شماره شما ارسال میگردد و شما می توانید ازطریق لینک ارسالی مستقیم با کارشناسان ما گفتگو نمائید.
مشترک عزیز،
در حال حاضر تمامی کارشناسان ما در حال گفتگوی آنلاین هستند.
آیا تمایل دارید که از صف خارج و به محض خالی شدن صف در اولین فرصت از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی کنیم ؟
بزودی پیامکی به شماره شما ارسال میگردد و شما می توانید ازطریق لینک ارسالی مستقیم با کارشناسان ما گفتگو نمائید.
آیا مطمئن هستید؟
۱- خدمات حاضر با نام "خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژه ناشنوایان" می باشد . از تمامی کاربران گرامی این سرویس تقاضا میشود پیش از استفاده از خدمات این سایت، "شرایط و ضوابط" ذکر شده را با دقت مطالعه فرمایند.تمام مشترکین محترم موظف به رعایت این شرایط و ضوابط هستند. منظور از مشترکین، تمامی افراد ناشنوایی هستند که خواهان برقراری ارتباط با مرکز مذکور جهت بهره مندی از پشتیبانی خدمات محصولات شرکت ایرانسل می باشند.
۲- " خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژه ناشنوایان " برای سهولت برقراری ارتباط کاربران ناشنوا در راستای خدمات پس از فروش، پشتیبانی محصولات شرکت ایرانسل، اطلاعات مربوط به خدمات این شرکت و مشکلات مربوطه به کار تاسیس گردیده است.
۳- در این خدمات کاربر مربوطه با اتصال به این امکان می تواند به صورت تصویری با اپراتور شرکت ایرانسل به منظور استفاده از خدمات مشترکین استفاده نماید. به منظور ارائه خدمات بهتر و بررسی های دقیق تر نیازمندیهای مشترکین گرامی تماس تصویری مربوطه ضبط خواهد گردید.
۴- بدیهی است با عنایت به تصویری بودن تماس، کاربران بایستی با رعایت کامل مسایل قانونی و عرفی جمهوری اسلامی ایران از جمله پوشش متعارف برای اقایان و حجاب برای بانوان و ... در تماس ویدویی حاضر شوند. در هر زمان که موارد مربوطه از طرف کاربران محترم رعایت نگردد، تماس ویدئویی قطع خواهد گردید.
۵- شرکت ایرانسل متعهد میشود اطلاعات شخصی(نام، نام خانوادگی، فیلم ضبط شده، شماره تماس و ...) کاربران را فقط نزد خود نگه دارد و از افشای آن به هر شخص یا گروه ثالث اجتناب ورزد. تنها در مواردی که به موجب قوانین و بنا به درخواست رسمی ارگانها و سازمان های دولتی ذیصلاح نیاز به ارایه اطلاعات شخصی کاربران باشد، شرکت ایرانسل موظف به همکاری طبق قانون خواهد بود و هیچ مسئولیتی متوجه شرکت ایرانسل نمیباشد.
۶- شرکت ایرانسل حق دارد بنا به ضرورت و یا صلاحدید، تغییراتی در مفاد توافقنامه خود با کاربران ایجاد کند. این تغییرات میتواند در هر زمان و بدون اطلاع رسانی به کاربران صورت گیرد. بنابراین کاربران میبایست هر چند وقت یکبار شرایط و قوانین مندرج در این توافقنامه را مجددا مطالعه نمایند تا از تغییرات احتمالی آگاه شوند. چنانچه در قوانین مندرج، تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بهروزرسانی میگردد. از آنجایی که این تغییرات میتواند تغییرات جزیی در برخی از قوانین تا تغییر کل محتوای توافقنامه را در برگیرد ، به کاربران گرامی توصیه میشود در فواصل زمانی مناسب، شذایط و ضوابط را مرور نمایند تا در جریان تغییرات احتمالی قرار گیرند. بدیهی است کاربران ملزم به رعایت قوانین این توافقنامه و تمامی تغییرات در مفاد آن میباشند و در صورت نقض قوانین هیچگونه عذری از طرف کاربر، منجمله عدم اطلاع از قوانین و یا تغییرات انجامشده، پذیرفته نخواهد بود.
۷- قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این شرایط و ضوابط حاکم خواهند بود.